Summa sidvisningar

söndag 4 januari 2015

Dag fyra.

Sköna Söndag.

Och dag fyra på det nya året.

Yoga Practice.

Idag med fokus på huvudstående.

Det gick sådär kan man väl säga.

Att stå på huvudet kräver - av mig i alla fall - fullt fokus.

Och idag ville jag verkligen prova att sträcka upp båda benen och känna mig stadig.

Snälla Rebecca ställde upp och stod bakom för att skapa trygghet.
...so far so good...
Då kommer Charlie i full karriär och vill såklart vara med och leka.

Först ställer han sig på bakbenen upp mot mig - från sidan - jag som redan svajade framåt och bakåt.
Sedan skuttar han ned och lägger sig på yogamattan för att typ slicka mig i hela ansiktet.

Inte helt lätt att komma undan de kärleksfulla slickepussarna - det kan jag lova.

Utmanande och lite frustrerande - och så fick vi skratta ordentligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar