Summa sidvisningar

torsdag 26 september 2013

Ytterarmsvärk.

Jovars.
Mina ytterarmar känns ömma idag.
Eller ytterarmar förresten, det är nog mer korrekt att kalla dem ovanarmar, haha!

Hur som helst, fet träningsvärk har jag hur som helst.
Typ så där att det gör ont att lyfta dem för att tvätta håret.

Och så går jag på ett boxningspass ikväll - mycket intelligent.
Och som alltid på onsdagar kör jag även ett Zumba Fitness-pass - jag är ju ändå där :-).
Kliver in och hör Linda prata om att vi ska ta varsina Zumbasticks...då kommer jag ihåg...att det var Zumba Toning ikväll.

Moahahaha.

Aldrig har jag väl tyckt att det känts tungt med halvkilos hantlar, men ikväll sved det fint.

Mör & härlig som en hängmörad biff känner jag mig nu.
En lycklig biff.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar