Summa sidvisningar

onsdag 25 september 2013

Skyhög.

Ligger här i min säng och småler lite för mig själv.

Känner mig otrött.

Känner mig sprallig & fnissig...och samtidigt skönt trött i kroppen.

Först blev det Zumba Fitness med grymma Linda - som för övrigt måste ha ätit typ fyra kilo socker eller 27 kanelbullar innan passet, haha, för hon sjöng & spelade apa och fick oss alla att köra skiten ur oss - och jag tror baske mig att jag skrattade hela passet.

Sedan hämtade vi andan en kort stund innan det var dags för ett pass Crossfitness.
Där körde vi 40/20-intervaller så det sprutade svett - drack lite vatten - och körde vidare med en 21 15 9-WOD, för att avsluta med en planka i Tabataform.

Sjöblöta av svett, höga på endorfiner och fullkomligt slut var det lite extra skönt att inleda stretchen med att ligga platt på rygg på golvet :-)

Behöver jag säga att jag fullkomligt älskar tisdagar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar