Summa sidvisningar

lördag 14 september 2013

Om att känna efter.

Idag var egentligen planen att åka till gymmet efter att ha städat och plockat här hemma.

Men min kropp - och min knopp - sade "nej".

Ända sedan förra lördagen har jag kört stenhårt med träning - både styrketräning, zumba och dans - och vovve-promenader, icke att förglömma.

Och att sedan flänga omkring här hemma med plock- och fix samt städning...jotack.

Så jag struntade i gymmet och tog en tupplur tillsammans med maken istället - mycket bra val.

Sedan var jag pigg igen och fräsch i kroppen - och kände att jag ville yoga lite.

Många solhälsningar senare - och lite andra yogaövningar - känner jag mig mjuk och härlig i kroppen och passar därför på att träna på att komma över i huvudstående från en annan position än jag är van vid.

Jag är inte där än. Men det tar sig. För en månad sedan kom jag inte ens ned med huvudet.

Bonus: lille Mike kom och kelade :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar