Summa sidvisningar

söndag 19 maj 2013

Summerar lite.

Nu är resväskan nästan färdigpackad, handbagaget likaså. Träningskläder till morgondagens klasser ligger framme.
Tänker lite på veckan som gått. Hur fort det gått. Hur mycket vi gjort. Och vad roligt vi haft.
Det bästa jag gjort under veckan är superlätt att säga. Utbildat mig till instruktör i FC Training step 1 - yeeeay!
Sedan har jag gjort en hel massa andra bra grejer också såklart. Som att relaxa, sola, bada, umgås med vänner, dansa, träna smart.

Träna smart. Ja, vad betyder det?
Jo, jag hade satt upp ett mål för den här resan. Eller två faktiskt.
Mål 1: Att fixa FC Training step 1 ---> check!
Mål 2: Att träna smart, dvs INTE springa på alla träningspass, utan välja klokt, helt utifrån vad jag vill träna och vad jag behöver ---> check!

Sedan att det hittills har blivit tjugotvå timmars träning är en helt annan sak :-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar