Summa sidvisningar

måndag 27 maj 2013

Orka.

För att orka vara sjuk måste man vara frisk.
Och ha lite skinn på näsan.
Och ha lite jävlar-anamma i sig.
Och lära sig en jäkla massa om byråkrati.

...

Ja, jag kan gå på i all evighet.

Men orka. Som ungdomarna säger, haha.

Jag är absolut inte dödssjuk på något sätt - men jag har grava problem med min nacke och halsrygg, att ha diskbråck i nacken är då rakt ingenting att leka med.

Och då kan man ju undra varför jag ska behöva bli bollad mellan familjeläkaren och ortopedmottagningen - bara för att de inte pratar med varandra.
Lägg därtill att försäkringskassan självklart behöver sin information för att kunna göra en rättvis bedömning.

Jotack.

Nu sitter jag här, galet stel i nacken och med värk i armen - för att kjag varit tvungen att prata med dessa instanser under hela förmiddagen.

Det blir till att träna ikväll så jag får må lite bättre.

Puh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar