Summa sidvisningar

måndag 6 maj 2013

Annorlunda Måndag.

Mina Måndagar brukar då rakt inte se ut som denna Måndag.

Normalt sett en Måndag så kör jag Zumba Fitness som egen träning och sedan brukar det vara dags för mig att hålla min Core-klass - ja, och ibland blir det till och med ett TRX-pass efter det.

Idag blev det vilodag för hela slanten.

Nacken har varit extra stel och jag har haft huvudvärk hela dagen.
Den stukade foten behöver vila lite.
Vår lille vovve är sjuk, han har Kennelhosta, och han har det riktigt besvärligt.
Och så var allt inställt på Dansverkstan, där jag både tränar och håller klasser.

Så, efter att ha vilat och tagit det väldigt lugnt idag, var det lite extra skönt att komma ut på en kärlekspromenad tillsammans med maken - ja Charlie fick så klart hänga på, i sakta tempo - och äta glass.

Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar