Summa sidvisningar

fredag 17 maj 2013

Skrattkramp.

Ligger i min säng och småler lite för mig själv.

Nääää, nu ljuger jag igen.

Det är mer åt fnisshållet. Och ytterst nära till skratt...gapskratt...typ.
Hade bestämt att det skulle bli en tidig kväll ikväll. Trötter & tröttelina behövde göra tidig kväll både pga studier och trötthet.

Men först mingel i "Red light district" tillsammans med hela gänget. Bubbel och skålande och mycket trevligt.
Sedan middag - mums med god mat och dryck.

Å det är nu det liksom börjar. Fnissandet. Det börjar så där härligt bubblande när vi får in vår avec, Baileys med is - och sugrör. Här ska fotas.
Order från fotografen och mig: "Men sug då!"
Ja, ni fattar...

Vidare. En av tjejerna beställer en Drambuie till kaffet. Varpå kyparen pekar rakt mot bergen, över havet. Helt seriös.
Ja, ni fattar.

Vidare. På vägen hem stannar vi till vid Amphitheatre för att lite snabbt kolla in kvällens show.
Vips har Cissi och jag hamnat på scenen, tillsammans med tre par - man & hustru.
Vi skulle tydligen tävla om "Ideal Couple".
Och efter att ha smällt ballonger genom att, bland annat hoppa upp i knät på Cissi, juckat med soppslev på en stekpanna, samt en övning i att ge instruktioner till sin partner för komma till en själv, med förbundna ögon, och hälla vatten från en vattenflaska (fastkilad mellan benen) i ett glas som partnern har mellan sina ben.
Vi vann.
Ja, ni fattar.

Jag har liksom fortfarande kramp i magen.

Så, vill ni ha starka magmuskler rekommenderar jag minst en stund per dag med mycket skratt, helst både fniss och gapskratt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar