Summa sidvisningar

onsdag 8 maj 2013

Besatt.

Ja, jag är nog lite besatt.
Eller obsessed, det låter bättre på något vis.

Jag gillar att sitta och fnula på olika träningsupplägg till mina klasser.
Kollar på träningsbloggar och videos för inspiration, läser böcker och inspireras.

Ja, jag blir liksom lite till mig i trasorna för det är så himla kul.

Sedan försöker jag självklart vara flexibel på mina klasser - det är, för mig, viktigt att se alla deltagare som individer, dvs alla har olika förutsättningar och mål, krämpor och begränsningar, och jag behöver därmed kunna fånga upp det.
Då gäller det att snabbt kunna modifiera, stuva om och hitta alternativ.

Så, kvällens Core-klass är modifierad utifrån mina nyvunna erfarenheter av att leda klasser - jag har funderat, testat, funderat igen och gjort om lite.

Jag tror det blir riktigt jobbigt - och riktigt bra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar