Summa sidvisningar

onsdag 6 april 2011

Utökat utbud...

Tycker nog att min PT bör utöka, eller i alla fall bredda sitt utbud...moahahahahaha!
Å då menar jag inte träningsformer eller annat "tjafs"...!

Jag snackar om F Ä R D T J Ä N S T . . . !

Herrejösses...att tvätta håret efteråt var en darrande upplevelse...nästan så jag var på vippen att be en av de andra tjejerna om hjälp, haha!
Väl påklädd och klar var det dags att ta sig ut till bilen...hahahahahaha...det gick utmärkt, ända till jag skulle sätta foten på kopplingen respektive gasen och rulla iväg :-)

Darrig och lycklig tänker jag nu mumsa i mig en härligt god Cowboysoppa (jaja, jag vet att jag är liiiiiite beroende...!)


Kanske skulle ta på mig min fina hatt så det blir extra festligt?

1 kommentar:

  1. ha ha hi hiiii, du är ju för rolig Maria!
    Underbart jobbat idag, du är ju grym som "går med på" allt jag föreslår! Hur många knäböj blev det till slut tro... ;)

    Gör din hemläxa nu så ska du se att den "sista" pusselbiten trillar på plats;)!

    kraaaaaaaaaam!

    SvaraRadera