Summa sidvisningar

söndag 3 april 2011

Energitjyvar...?

Vad stjäl min energi...?

Jag gillar Livet, jag älskar min familj över allt annat på denna jord!
Jag har många fina härliga vänner, som man både kan skratta med och vara ledsen med - alltså vara sig själv med helt enkelt!

Men så ibland känner jag att det är något som liksom "gnager" och ligger och tjyvdrar min energi...tyvärr...:-(


Jag försöker sålla bort s k vänner som bara tar energi och aldrig ger något tillbaka...

Jag försöker att låta bli att hetsa upp mig över tråkiga bilköer, över vägglöss som kör så sakta att de skulle kunna få parkeringsböter...

Jag försöker vara mig själv och hoppas på att det är good enough (eller egentligen så vet jag ju att det ÄR ok att vara good enough)...

Nääääee, nu får det räcka med självömkan - jag ska leka gås ett tag nu - ruska av mig energitjyvarna och istället ta vara på de där härliga energikickarna jag får av att vara just JAG  - det kommer jag att må allra bäst av!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar