Summa sidvisningar

tisdag 26 april 2011

Hoppetossa...!

Så snart jag hade tagit ett beslut kändes det genast bättre...märkligt?

Det fick bli en löptur - med hopprephoppning som uppvärmning, haha!


Sedan fick jag till ett rätt så bra flyt i stegen så det var liksom bara att löpa på...härligt...ända tills jag vände och skulle springa hemåt...

...M O T V I N D !

I hate motvind, verkligen...sista biten fick jag lov att sjunga med i musiken så jag inte skulle "inbilla" mig att jag var trött och måste stanna...!

Väl hemma låg hopprepet och väntade på mig...dags för maxdos med dubbelhopp, helst utan att snärta mig själv på benen, haha!

Efter detta var pulsen så där härligt hög & dunkade på i öronen så det var bara att ge sig i kast med styrkeövningar - puh!

Summa summarum = Jag är supernöjd och stolt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar