Summa sidvisningar

måndag 11 april 2011

Kniiiiiip...!

Kvällens galna Zumba Fitnesspass bjöd på en skojig överaskning!

Jag har superstarka knipmuskler i bäckenmuskulaturen - Yes!

På Lindas Zumbapass jobbar vi oerhört mycket med magen, både den övre och den nedre :-)
Ja, hela bålmuskulaturen är ju involverad i och med att vi zumbar till latinamerikanska danser...
...och nu har jag upptäckt att man (ja, jag i alla fall!) även kan använda sina knipmuskler...haha!

Jag blev akut kissnödig under passet...Hjääääälp!
Men det gick utmärkt att fortsätta, så länge jag tänkte på att spänna magen, jobba hårt med kroppskontroll helt enkelt!

Frågan är väl hur jag såg...för jag kom på mig själv att liksom tok-gapa med munnen, typ, som en jourhavande fågelholk, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar