Summa sidvisningar

fredag 1 april 2011

Hjärnspöken?

Efter att ha mosat på ordentligt med styrketräning var det så dags för en avslutande omgång kondition/ fettförbränning efter passet...
Jag brukar alltid ställa mig på crosstrainern och köra hårt och bli riktigt svettig men idag hade jag bestämt mig...!
Jag hade bestämt mig för att kliva utanför min komfortzon, vidga mina träningsvyer, utmana mig själv...

...men framför allt övervinna min rädsla för  L Ö P B A N D E T  !


Jag har av någon konstig anledning snöat in på att jag skulle kunna ramla av det där förbaskade löpbandet...Jag har hittills bara vågat powerwalka på det, och knappt det heller...!

Men kan ni tänka er! Idag bestämde jag mig - på riktigt - att jag skulle minsann prova i alla fall...aaaahhhh!

Och det gick jättebra, över förväntan, jag liksom flög fram, eller dundrade kanske är mer med sanningen överensstämmande, haha, i hela 20 minuter!

Jippieeeeeeeeeeeeee!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar