Summa sidvisningar

fredag 8 april 2011

Dregel...

Jahapp, idag var det dags för gymmet - lovely!
Dock var jag liiiiite orolig, eller kanske fundersam mest, över hur det skulle gå med tanke på den helt galna träningsvärken som sitter i sedan i onsdags...

Men inte behövde jag oroa mig, det gick  S U P E R  och jag känner mig jättesuperhäftigtnöjd!

Frågan är vad övriga på gymmet tyckte när jag dreglade på Bosun...!
Ja, det är sant, på riktigt, jag skulle köra min apjobbiga treminutersplanka och på slutet darrar jag som ett asplöv och känner hur jag plötsligt dreglar rakt ned på den...!
Kände mig liksom som söta Gollum...haha!


Avrundade fint med ett Zumba Goldpass hos underbara Linda på Dansverkstan - körde på som en tok och gav  A L L T . . . !

...Och ja, jag torkade så klart av Bosun :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar