Summa sidvisningar

lördag 2 april 2011

Att det kunde vara så skönt?

För inte alls så länge sedan frågade min underbara PT Angelica om jag verkligen njuter av mina träningsfria dagar, d v s vilodagar...?

Njae...sade jag med tvekan i rösten..."Inte så värst..."

Men, numera gör jag faktiskt det, på riktigt! Det har till och med blivit så att jag kan känna efter ett tungt träningspass att "Jisses vad skönt det ska bli med vilodag imorrn!"

Idag är det lördag och jag har haft en härligt skön vilodag!


Eller vilat har jag väl egentligen inte gjort, men jag har haft en träningsfri dag och det var S K Ö N T !

Vad beror då detta nya beteende på då?
Jo, min teori är att jag numera mosar på så ruskigt hårt & tufft på gymmet att kroppen liksom "säger till" att den behöver vila...

Smart va´?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar