Summa sidvisningar

söndag 10 april 2011

Spänstiga steg!

Härliga Söndag inleddes med smaskig & nyttig frukost - det gäller att ladda "rätt" när man ska köra dubbla träningspass :-)


Efter att ha tittat & upplevt sonens handbollsmatch på förmiddagen drog jag vidare till Dansverkstan och Mixit 30+...supertaggad!

Idag körde vi på ordentligt och svetten rann må ni tro - underbart!
Vi körde verkligen lite av hjärntvätt idag, nöta - nöta - nöta, så alla danser & steg verkligen sitter!

Därefter raskt vidare till Apalby och styrkepass - Yes, yes, yes!

Idag fick hopprepet vara med och leka också - shit vad det var jobbigt!


Trodde på fullt allvar att jag skulle knocka mig själv med boobsen, haha, tur jag hade min superbraiga "Stay-in-place"!

Till nästa gång ska jag köpa mig ett nytt hopprep dock, det jag hade idag var sååååå dåligt! Tror jag ska lägga lite extra tid på att hitta ett ROSA...Då kommer det nog att gå riktigt bra!

En najs sväng på löpbandet fick det bli som avrundning - galet skönt med pigga & spänstiga steg...


...frågan är väl om de är fullt lika spänstiga imorrn :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar