Summa sidvisningar

onsdag 27 april 2011

Sätta gränser?

Min akilleshäl (ja, jag har en F E T en...) är att jag har lite svårt att sätta gränser, vilket gör att mitt Liv har en tendens att bli aningen obalanserat...



Detta går som en liten envis röd tråd genom mitt Liv...
Men vartefter Livet fortskrider så lär jag mig något nytt hela tiden, även om det ibland innebär att jag slår mig rätt så hårt på vägen.

Just nu jobbar jag med att hålla de gränser jag satt upp för träning, vilket inte är helt lätt.
Träning är ju roligt så vem vill egentligen begränsa sig överhuvudtaget?

Dock är det ju så att allt som görs, äts, genomförs, tränas och så vidare, lite för mycket tenderar att gå överstyr...åtminstone i mitt fall!

Idag känner jag mig extra nöjd efter styrkepasset eftersom jag strikt höll mig till det jag hade föresatt mig att göra :-)

Högsta betyg blir det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar