Summa sidvisningar

torsdag 7 april 2011

Lurad?

Satt och funderade på varför jag har sådan vidrig träningsvärk i rumpa och ben...när vi skulle lägga fokus på fler/andra/nya arm- och ryggövningar?

När jag då kollar igenom mina bloggkommentarer så förstår jag ju...hahahaha!
Jag har blivit grundlurad - förd bakom ljuset - call it what you want ;-)

Min söta PT fick mig ju till o göra benböj, på benböj, på benböj, på benböj...ja men herrejisses så jag höll på - medan hon pratade...
"Bra, men fortsätt lite till, bra, snyggt, jättebra...fortsätt lite till - oj, orkar du lite tyngre kanske? Ja, då lägger vi på lite till"...und so weiter, und so weiter...!

Och jag gör ju som jag blir tillsagd, möjligtvis att jag flåsar och frustar, men jag biter ihop och kör på!

Så nu undrar jag, Angelica - Hur många benböj blev det egentligen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar