Summa sidvisningar

lördag 19 april 2014

Utslagen.

Igår eftermiddag slog Förkylningen From Hell till.

Har sedan ett tag varit lite småsnorig men pigg & fräsch.

Men efter att ha kört ett styrkepass á la Stronglifts 5x5 - mitt vanliga upplägg - så lade kroppen av.

Complete shutdown.

Ett tag under sena eftermiddagen låg jag på golvet med gråten i halsen och det var som om huden brann.
Jag lade mig på golvet för att dels kyla ned mig, dels för att jag var helt kraftlös.
Jag låter som Robert Gustafsson när han druckit klorin.

Att sitta upp och sova är ingen hit, jag lovar.
Att sedan dessutom ha en överjävlig träningsvärk gör inte det hela lättare.
Det krampar i låren när jag ligger ned, det krampar i magen när jag hostar.

Botemedel?
Te, apelsiner, vatten, vila, sömn, glass, film. 
Och kärlek i massor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar