Summa sidvisningar

tisdag 30 april 2013

Remitterad.

Fick ett mycket glädjande besked från ortopeden idag!
Remiss är skickad till Neurokirurgen på Uppsala Akademiska Sjukhus och Dr Konstantin Salci.

Min nacke och ena armen plus fingrar har på sista tiden gett mig en hel del besvär och det känns verkligen inget vidare.

Sämst mår jag av att sitta still, utföra statiska arbetsuppgifter, typ.

Bäst mår jag av att röra på mig, att variera mig, att träna, typ.

Att ligga platt på rygg är också något som fungerar bra, åtminstone som variation till träning.

Under tiden jag väntar på att få träffa läkaren - det kan ju liksom ta ett tag - så är mitt mål att fortsätta träna, att hålla mina klasser i Core, CrossFitness och TRX, att gå hos sjukgymnasten E, att vila klokt.
Och självklart hämta energi och kärlek hos min underbara familj och mina fina vänner.

Det finns hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar