Summa sidvisningar

tisdag 23 april 2013

Pisk.

Jag tror jag måste erkänna en sak.
Det bor nog faktiskt en liten sadist i mig, haha.
Det sker något härligt och starkt i mig när jag får instruera och leda pass.

Under Coren blir allt väldigt fokuserat, koncentrerat, starkt.

Under TRX-passet smyger sig sadisten fram, hehe, för att slå ut i full blom när det är dags för CrossFitness.

Inte så att jag är elak, eller dum mot någon, självklart inte.

Det är mer att jag ser vilken otrolig kapacitet de faktiskt besitter.

Och då på slutet av en grym Tabata kan jag inte låta bli: "Lägg på ett Tuck Jump på Burpeen! Utmana er! Ni kan!"

Och nog hoppar de :-)
Supertrötta, supersvettiga och leende.

I just loooove it!

1 kommentar:

  1. hej
    du va riktigt grymm. Gillar ditt sätt att leda pass.
    /Kim

    SvaraRadera