Summa sidvisningar

torsdag 26 januari 2012

Utvecklas.

Vad härligt det är att ha blivit så "gammal" och modig.

Sedan jag blev ett galet litet energiknippe - helt insnöad på träning och hälsa - har jag lärt känna massor med nya härliga människor.

Och det känns fantastiskt!

Jag möter dem på Pilates-passet, på Zumba Fitness-passet, i gymmet bland hantlarna, på Yogan...och självklart i omklädningsrummet :-)

Och jag inte bara möter dem - jag känner mig så nyfiken på alla dessa härliga människor så jag frågar grejer, skojar lite, ler lite och vips så har vi fått kontakt.

Tänk vilken förmån - att få göra det man verkligen gillar, träning då i mitt fall - och som grädde på moset, lära känna alla dessa härligt likasinnade människor.

Vissa lär man känna mer än andra - Zumbakusinerna till exempel - medan man kanske mest hälsar "Hej!" på vissa - likväl har bekantskapskretsen ökat väsentligt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar