Summa sidvisningar

torsdag 26 januari 2012

Specialboost.

Lagom skönt darrig i benen efter Styrkepass på PowerPlate var det så dags att specialboosta knopp & kropp inför Playitasveckan som kommer.

Zumba-boosta för att vara mer exakt. Och Linda-boosta as well.

Kvällens Zumba-pass var ett Zumba Gold-pass, det vill säga ett nybörjarpass, hehe...

Å vad gör jag på ett nybörjarpass - efter att ha kört Zumba Fitness i två år?

Jo, det ska jag tala om!

För det första så ger Zumba Gold mig chansen att spänna magen lite extra, att jobba lite extra med tekniken, dansstilarna - och för det andra får jag en skön Linda-boost :-)

Nu klarar jag mig (nätt & jämnt) tills jag kommer hem från Playitas - och då hoppas jag att jag fått en Zumba-koreografi till Dr Bombay och Calcutta :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar