Summa sidvisningar

måndag 9 januari 2012

Måndag.

Måndagar brukar nästan vara som ett skällsord...
Många har haft en härligt skön avkopplande helg och så kommer Måndagen.
Måndagar är många trötta på morgonen - även jag...

Men det vände liksom efter en stund.

Med solen värmande i ansiktet tog jag med mig Charlie på en härligt uppfriskande lååååååååååång & rask promenad - aningens halkigt dock - men inget som inte Ice Bugs i kombination med schyssta mag- och ryggmuskler råder bot på :-)


Mysfika i soffan med son, hund & katt - och gott kaffe med dopp - Jamenvisst!

Insåg lite senare att jag faktiskt hinner ut till Apalby för att kötta loss på gymmet innan det blir dags för AfroPowerDance med härliga M - sweet!


Middagen serverades av underbara maken direkt när jag kom hem - bortskämd, jamenvisst gärna :-)

Slut nu eller?

Nääee, räknar stenhårt med lite myshångel med maken -  å nu rodnar jag ju lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar