Summa sidvisningar

söndag 15 januari 2012

Smiter.

Sitter och sliter mitt hår.


Sliter så det snart inte finns något kvar - shit, jag som redan från början var tunnhårig - hur ska detta gå?

Har sedan en dryg vecka tillbaka brottats med en FET inlämningsuppgift och nu börjar jag bli aningens upprörd - milt uttryckt.

I vissa stunder har jag börjat tvivla på både min intelligens och mitt förstånd...
Jag svär okontrollerat, så till den milda grad att jag på allvar har utvecklat Tourettes Syndrom på en vecka...


Tröstar mig med de flesta av mina kurskamrater verkar ha samma utmaningar - alltid något :-)

Nu tänker jag trösta mig ännu lite till.

Jag har dragit på mig snyggaste Zumba-outfiten och tänker dra till min energidepå - ja ungefär som racerbilarna kan åka in till sin depå - och dansa mig lite happy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar