Summa sidvisningar

onsdag 5 mars 2014

Löptik.

Onsdag = löpdag. Eller springdag.
Som avslutas med ett starkt & energifyllt yogapass.

Men åter till löpdagen. Eller vad vi nu ska kalla det. Om vi ens måste kalla det för något :-)
Man kan ju faktiskt jogga, springa, löpa, kuta.

Vet inte vad kriterierna är för att "få" säga löpning, men jag gör tolkningen att då springer man rätt så fort.
Medan man, om man joggar, så är det att springa i ett mer moderat tempo.

Så, jag säger att jag löptränade, för nog gick det hyfsat fort.

Så där så boobsen liksom gungade upp och ned plus runt runt.

Parentes: Vem fan kom på att ställa löpbanden framför speglar?!

Och jo, jag använder alltid en riktigt tajt sport-bh när jag sportar, särskilt när jag löptränar.

Nästa gång löptränar jag med ögonbindel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar