Summa sidvisningar

onsdag 19 mars 2014

Bonusträning.

Lagom mör i benen efter dagens feta styrkepass på förmiddagen och kvällens grymma bootcamp skulle jag dra och hämta maken vid centralstationen.

Allt för att han så snabbt som möjligt skulle kunna få komma iväg och träna efter en heldag plus kväll i Stockholm.

Snäll som jag är.

Halvvägs ut till bilen kommer jag på att hans träningsväska är kvar uppe i lägenheten.
Springer upp igen.

Parentes: vi bor på tredje våningen.

Ner till bilen igen.

Hämtar glad make.
Maken skjutsar hem mig, för att raskt vända till gymmet.
Maken ger mig sin dator-ryggsäck att ta upp till lägenheten.

Tack.

Och han kan ju försöka inbilla mig att det bara var en ynka dator i den där ryggsäcken.
Jag tror att han hade lagt i typ sju tegelstenar.
Förutom en gammal tung gedigen skrivmaskin.

Behöver jag säga att mina ben känns lite som två stumma stockar?

2 kommentarer:

  1. Hihi..vardagsmotion i sitt esse...:)

    SvaraRadera
  2. Jamen visst är det så Linda :-)
    Just där och då kändes det hela aningen motigt, men jag vände på det till något positivt - bra vardagsmotion!

    SvaraRadera