Summa sidvisningar

måndag 15 juli 2013

Zumbalicious Energy.

OMG!
Jag såg ut som om jag var precis nyduschad - och det med kläderna på, haha!
Linda på Dansverkstan hade utlovat en extra kvart Zumba Fitness - utöver de redan sköna sextio minutrarna - och det hela slutade med att vi körde Zumba i nästan nittio - 90 - minuter!

Hela passet gick - eller zumbades - i glädjens tecken, as always - men idag var det liksom något utöver det vanliga. Det gick liksom inte att värja sig - jag kände hur jag smajlade typ hela tiden, liksom med hela kroppen - ja till och med när jag var på väg ned i split för det var lite halt på golvet, haha :-)

Nu mår jag som en prinsessa - en Zumba-sessa - och sitter här och småler lite för mig själv.

Kan man bli annat än glad när man Zumbar för denna härliga tjej?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar