Summa sidvisningar

onsdag 31 juli 2013

Utvärdering.

En del blänger lite konstigt på mig när jag antingen filmar mig själv eller tar kort på mig under träningen. Ja, ibland har jag tur och kan be maken filma, och det är bäst.

Men blängandet finns där hur som helst.

Men nu bjuder jag på det ;-)

Dels vet jag varför jag filmar mig, dels struntar jag i vad andra tycker...

Och jag kan verkligen rekommendera att filma sig själv - det ger oerhört bra feedback på träningen.

Jag har bland annat lite problem med mina höfter plus att jag är lite sned i kroppen och det ena benet är lite längre än det andra. Detta påverkar min träning och jag behöver jobba på ett visst sätt med vissa övningar.
Så, jag filmar mig själv. Och tittar och utvärderar. Och justerar.
Och det ger resultat.
Bilden jag bjuder på idag är från "uppkliv på box, med stång", film kommer upp imorrn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar