Summa sidvisningar

söndag 7 juli 2013

Solig söndag.

Mmmm. En solig söndag, på alla sätt och vis.
Sovmorgon och mysig väckning med både männsko-kyss & voffe-slick, mitt i fejset typ :-).
Lagom stel och oskön i kroppen gav maken och jag oss ut på Charlie-walk - ja, det tar på krafterna att resa en en hel dag - så det var extra härligt att få sträcka på sig, andas lite, gå hand i hand.
Och så varmt det var - jisses - tur vi hade vatten med till Charlie! Tänk er själva...kolsvart päls i 30 grader...!
Eftermiddagen tillbringades ute hos svärföräldrarna, i Lågbo, på gemensamt födelsedagskalas för Stefan, som fyllde år den 27/6 & för Lennart som fyllde år igår.
Sedan föll det sig så turligt att yngste sonen ville gå på bio med storebror = egentid för mig och maken = riktigt mysigt.
Och nej, jag passade inte på att tvätta eller packa upp efter Danmarksemestern...det gör jag imorrn...kanske :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar