Summa sidvisningar

söndag 21 juli 2013

Junkies.

Kan inte låta bli att fnissa lite. Fnissa lite åt mig och maken.
Jag blev avsläppt vid gymmet och han fortsatte till motionsspåret på Rocklunda.
Vi köttar på, på varsitt håll idag, han ska springa långpass och jag ska köra tung styrketräning plus löpträning.
Sedan hämtar han mig utanför gymmet. Vi knyter ihop säcken igen. Cirkeln är sluten.
Och sedan börjar det.
Jag babblar om flytet på löpbandet - han babblar om icke-flytet.
Jag tjattrar om hur jävla feta marklyft jag gjorde idag - han tjattrar om att han inte kommer kunna gå imorrn.
Och sådär håller vi på. Hela vägen hem.
Som två Junkies :-) var och en salig på sin grej.
Och så skrattar vi lite åt det hela och smäller av en high-five - shit vad bra vi är!
Skål!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar