Summa sidvisningar

onsdag 18 mars 2015

Yoga @ the office.

Låååååång dag vid dator, ritblock, skrivblock och Ipad.

Extra viktigt då med många och korta pauser.
Att sträcka på sig.
Att ruska liv i sin lekamen.
Att få ny energi.

För även om det är superkul det jag pysslar med så blir det tungt för min kropp att sitta så mycket still.

Så idag har yogamattan fått lega framme  precis vid min hem-arbetsplats.
Yogamatta i sällskap av en skön, rosa filt samt mina yogablock.
Och ja, jag tände ljus mitt på blanka eftermiddagen.

Sköna flödande solhälsningar.
Snabb & energirik espressoyoga med Yogobe.
Savasana.

Så där lite som jag själv ville ha det. På mitt sätt. Med musik och utan musik.
Eller förresten, att guidas av sköna bönan Milla Floryd, är som musik för hela kroppen.

Oslagbar Onsdag på riktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar