Summa sidvisningar

tisdag 31 mars 2015

Tacksamhets-tisdag!

Jag vill avsluta denna fantastiska dag med att säga TACK!

Tack till min underbara make som stöttar i vårt och torrt - utan dig Stefan hade Happy Training by MKA inte kunnat starta.

Tack till Rebecca, min fina dotter, som fått leka slav när det gäller att knacka text för min räkning, som varit - och är mitt bollplank i allt!

Tack till båda mina söner, Samuel och Daniel, som alltid muckar lite med mig så att jag alltid liksom är lite på alerten, på tå - och för att ni tror på mig.

Tack till finaste kusinen och vännen Carola för att du gjort så snygg och cool logga!

Tack till mina andra kuziner för att ni trott på mig hela tiden - utan er vore jag fattig.

Tack till Vänliga Västerås och Jan-Åke, Lennart och Hasse, som alltid är så positiva och som gjort det fina samarbetet med detta härliga nätverk möjligt.

Tack till Jari Ketola som under min PT-utbildning verkligen fick mig att tro på mig själv - att ingenting är omöjligt.

Tack till min ängel och inspirationskälla Angelica Schäfer - hos dig började resan egentligen - med styrketräning och en träningsresa - du är en fast och trygg punkt i min tillvaro, trots att vi inte ses så ofta som jag skulle vilja.

Tack till sprudlande Sara på Xerman som fixar och trixar så jag får min beachflagga, både till Happy Training by MKA och till B.A.B.Y. Runners Team.

Tack till en hel drös med fler underbara fantastiska människor som valt mig till sin Personliga Tränare - vilken ynnest - jag bugar mig ödmjukt.

Tack till ALLA ni som peppar, stöttar, puschar och tror på mig!

...Ja, ni fattar.
Det är många människor som gjort detta möjligt och jag är ödmjukt tacksam och hoppas jag får ert fortsatta förtroende.

Nu åker vi!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar