Summa sidvisningar

söndag 22 mars 2015

Swisch.

Klockan är nästan midnatt så här på söndagskvällen.
Och här sitter jag och funderar på var helgen tog vägen.

Det var ju nyss fredag med grymt fredagsfys och busigt fredagsmys...

Men med det menar jag ingenting negativt - tvärtom - jag har hunnit med massor med skojiga saker, ja, och tråkiga måsten också för den delen, även om jag försöker undvika just sådana där nödvändiga måsten.
Typ att plocka undan mina träningskläder och tillhörande väskor som jag verkar ha satt i system att sprida i hela lägenheten.
Så till den milda grad att jag typ inte längre kan säga att vi har en dryg slarvig tonåring hemma...ja, då fattar ni.

Hur som helst.

Helgen har varit fantastisk på många sätt och det som känns allra bäst är att lilla pappa har piggnat på sig och ätit upp sig lite drygt ett kilo!
Jepp, nu väger han hela 48 kilo - superbra! Han är piggare och äter själv, dvs slipper sond och dropp, fantastiskt!

Och jag har varit "duktig" och löptränat. Jag har en tendens att slarva lite med löpning just nu.
Jag prioriterar styrketräningen - och den är tung - och så blir det en del "fuskträning" i samband med att jag har PT-klienter, så jag känner att jag behöver få in lite mer vila.

Och äta mer. Eller kanske inte mer, men mer energirikt.

Nu är frulle för fyra dagar förberedd i alla fall.
Ugnsbakad gröt.
Så himmelskt gott - och galet mättande.
Jag toppar den med kvarg, en liten skvätt grädde i kvargen, honung och lite valnötter.
Sedan står jag mig lätt fram till lunch.

Smarrigt!

Jag är redo för en ny spännande vecka - det kommer hända lite nytt, så häng på!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar