Summa sidvisningar

måndag 23 mars 2015

Bland gummi och metall.

Joråsåatteeeee.
Att jag trivs på gymmet har nog de flesta räknat ut.
Har till och med lite svårt att gå hem någon gång.

Och att träna för länge, för hårt eller för ofta är ju inte särskilt smart.

Så, jag har hittat ett utmärkt sätt att kontrollera mig lite bättre.
Jag lägger helt enkelt - när jag har möjlighet - min egen träning, mellan mina PT-klienter.
Bra tidspress.
Gå in och kör enligt plan och upplägg.

Dock vill jag ju fortsätta att utvecklas i vissa övningar och moment så de passen lägger jag på helgen eller i slutet på en arbetsdag.
För när man ska "leka" så behöver man tid.
Inte forcera. Leka, testa, våga.

Idag hann jag öva på chins med gummiband.
Grymt kul - grymt svettigt - grymt starkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar