Summa sidvisningar

söndag 18 maj 2014

Yoga fick avsluta min helg.

Att smida "onda" träningsplaner tar på krafterna :-)
För att inte tala om att genomföra det hela senare, haha.

Inte för att jag körde bootcampen lika hårt som mina fantastiska deltagare, men det blir tufft ändå.
Särskilt när man som jag inte nöjer mig med att bara gå igenom och demonstrera övningar, utan jag flyger fram bland deltagarna och tjoar & peppar - och kör övningarna med dem.
Men det är så jag vill ha det.
Det är det som jag går igång på.

När dessa två fantastiska timmar var till ända och vi hade burit upp allt i lägenheten igen - ja, vi bor på tredje våningen utan hiss - så kände jag mig galet endorfinhög, nästan lite stirrig.

Hmm, vad göra? Dra till gymmet? Yoga?

Yoga såklart.

Det blev ett intensivt och starkt yogapass med underbara Lena Järpsten, ja på dvd såklart.
Och så 20 minuter i Savasana till underbart vacker och samtidigt suggestiv musik.

Efter detta så kände jag mig rätt så mjuk och skön igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar