Summa sidvisningar

söndag 12 april 2015

En snabbis på gymmet.

Jovars.
Har kört ett litet annorlunda träningsupplägg denna vecka.

Vill ju gärna provköra delar av de upplägg jag tar fram till mina PT-klienter. Så då hittar min kropp nya spännande muskler.

Och så vill jag testa lite olika assisterande övningar till mina tunga styrkepass - och det har satt sina spår :-).

Men jag kunde inte låta bli idag.
Längtade sååååå efter mina marklyft.
Kan man typ bli beroende av marklyft?
I så fall är jag det och jag har då rakt inga planer på att avgifta mig, haha!

Så, en snabbis enligt följande hann jag med innan det var dags att hålla Cirkel-crossen på Apalby:
2×10 trad./raka marklyft på 20 kg
2x10 trad./raka marklyft på 40 kg
3x10 trad./raka marklyft på 60 kg
3x10 trad./raka marklyft på 70 kg

Bam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar