Summa sidvisningar

måndag 4 mars 2013

Konstig måndag?

Mina träningsmåndagar brukar vara galet positiva, inspirerande och energigivande.
Men inte idag.

Crossfit-passet brukar vara välfyllt och alla kör på som bara den - verkligen köttar.

Idag kom en person.

Hmm, hur gör jag nu?
Skulle ju kännas aningens awkward att mosa på i cirkeltränings-stuk, samtidigt som jag tjoar och peppar - till en person.
Nåväl, tog på mig PT-hatten - nej, jag är inte utbildad PT - och körde hårt med Lotta i TRX:en.



Moahahahaha.
Vad Lotta inte märkte dock var att vi, istället för de normala 30 minutrarna, körde på i nästan 45 minuter.

Good job!

Paus till Core-klassen.

Då brukar jag gå på Zumba Fitness-klassen och få lite egen träning.
Idag orkade jag inte mer än en halvtimme - Anis, din galning, du körde slut på mig - sedan blev det vila fram till min egen klass, Core.

Meeeh. Då kom ingen alls.

Ja men så solhälsar vi väl lite då - och så unnade jag mig en lång skön stretch.

Men fortfarande undrar jag, var tog alla vägen efter att sportlovet tog slut?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar