Summa sidvisningar

fredag 22 mars 2013

Ihopklämd idag.

Idag har jag slagsida. I hela kroppen.
Så till den milda grad att när jag försöker ta mig fram så måste jag hålla mig i väggen.
Vaknade redan inatt av att ena sidan på kroppen hade "somnat" och höften hade låst sig.

Detta liknar verkligen inget annat än ankskit.

Så, Maria, ta och reflektera lite över VAD som kan ha utlöst detta nu igen.

Jodå, det var ju ganska enkelt uträknat.
Hela dagen igår satt jag och jobbade statiskt och ruskigt monotont vid datorn, och musen såklart.
Försökte variera mig med att används kortkommandon istället för mus, men det är fortfarande för monotont.
Detta i kombo med att det är något knas i min högerarm och troligtvis nacken också, är väl inte direkt optimalt för mig.

För så är det. Så länge min kropp får en schysst balans med rörelse i olika former och vila så mår den riktigt bra, ja jag skulle till och med gå så långt att säga att den mår toppen.

Så, frågan är väl hur länge jag ska fortsätta göra våld på mig själv, innan jag kommer till full insikt?

Fortsätter klura på detta, hemma, fastbunden i sängen, så jag inte ska ramla ur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar