Summa sidvisningar

söndag 17 mars 2013

Aj aj aj, mina bröst.

OMG!
Gårdagens monsterövningar och skojiga lekar på gymmet har satt sina spår minsann - och det redan idag - det brukar annars ta ett par dagar innan träningsvärken kommer.

Och om det känns så här idag redan - hur ska det då kännas imorrn?

Imorse gjorde det ont i armhålorna - av att rolla med deodorant.
Idag på Zumban fick jag lov att spänna mina bröstmuskler - aktivt, hela tiden, under passet - annars gjorde det galet ont i boobsen, eller musklerna runt om dem.
Under mitt eget pass i Funktionell Träning/Core så höll jag på att döööööö när jag skulle demonstrera den utomordentligt sköna kålmasken.

Kände hur jag liksom skrynklade ihop hela fejset.

Typ lite så här


Men det bjuder jag på :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar