Summa sidvisningar

lördag 30 mars 2013

Effektiv träning.

Bra träning behöver inte ta tid.
Kvalitet är ett nyckelord för mig - både när det kommer till mina egna klasser jag instruerar i och när det gäller min egen träning.
Det handlar mycket om hur man tränar, intensitet, målinriktat.
Sedan handlar det såklart även om vad man har för mål med din träning.
Är Du en "vanlig" motionär eller satsar Du lite mer?
Oavsett vad så kan de flesta i alla fall sluta skylla på att de inte har tid :-)
Idag körde jag 12 minuters effektiv träning och jag kan lova att svetten dröp om mig - och jag kände mig ruskigt nöjd med min prestation.

3 Tabatas. Så enkelt och så jobbigt.

Och så inspirerande att jag körde några till Tabata-varianter.

Återkommer med filmade övningar!

Imorrn kommer nog min otroligt sköna & smärtsamma crossfit-boll till nytta, hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar