Summa sidvisningar

tisdag 29 januari 2013

VAB.

Snart fyller minstingen 12 - TOLV - år.
Och då får man inte VAB:a hur som helst heller - då är ju ungen stor och kan klara sig själv.
Jo tjena.
What if The Big Magsjuka slår till - ska jag lämna ungen hemma och ta reda på sina egna kräkor, kolla så han dricker tillräckligt...och så vidare.
Självklart kan jag ta ledigt - utan lön, eller semester.
Men ska det vara på det viset?

Nåja, idag passar jag på att både VAB:a, leta bra musik till mina pass, fylla på med schyssta träningsövningar och...

...STRETCHA.



OMG - igår var jag med mycket mer på de pass jag leder - annars brukar jag försöka "fuska" så mycket det bara går, plus att jag passade på att träna ett pass Zumba Fitness - jag hade ju håltimme liksom.

What else to do :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar