Summa sidvisningar

tisdag 15 januari 2013

Fjärlis-hambo.

Jovars.

Jag skulle lägga mig TIDIGT ikväll. Och här sitter jag - tre minuter i midnatt...

Imorgon börjar jag mitt nya jobb - jippie!

Fast det där blev ju lite "fel". Jag börjar ju faktiskt två jobb.
Ett på heltid och dagtid och så börjar jag ju som träningsinstruktör.
Vet faktiskt inte vilket som känns mest pirrigt...eller jo, det vet jag nog...

Jag vet att jag är bra på träning, på att instruera, på att visa, på att entusiasmera, på att peppa och få folk och skutta, röra på sig, lyfta - ge järnet.
Men imorrn är det smygpremiär på att vara en riktig instruktör - inte bara en kompis som "tjötar" och träning & hälsa.
Så det är nog just det som är det mest pirriga - som ger med fjärilsbus i magen.

Men jag har förberett mig väl.
Schyssta övningar till galet bra mixad musik - tack min underbara "unge" Rebecca för att du hjälpte mig - sedan är det ba å åk.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar