Summa sidvisningar

fredag 13 februari 2015

Från katastrofstart till tiptop.

Jodå.
Bättre mornar har jag haft.

Kommer runt hörnet på huset och ser hur garagedörrarna står öppna.
Det tar ett tag innan hjärnan registrerar vad som hänt.
Sedan kommer svordomarna - i en strid ström.
Så onödigt. Dörren förstörd, grejer stulna. Polisanmälan och anmälan till försäkringsbolaget.
Så onödigt. Och trist.

Som tur var vände min dag åt det bättre.
Har jobbat med företagsgrejer - snart så....
Har haft taggade PT-klienter som skiner ikapp med solen när de tränar.
Och det ger en sådan fantastisk energi - tack!

Och så hann jag med att träna ordentligt själv också - tungt och kul, inkluderat tomatrött fejs och en å annan spottloska.
Ja, förlåt.
Men det bara kom.
Får väl ta med lite glasputs till gymmet nästa gång och liksom städa upp efter mig :-)

Bäst av allt idag?

Att jag tog mig en liten stund på yogamattan.
Bara lite lugnt och fint. Sträcka ut lite.
Savasana.

För det är jag värd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar