Summa sidvisningar

måndag 16 februari 2015

Energipåfyllning delux.

Efter att ha varit hos Den Sjuka Gymnasten - jaja, jag vet att det heter Fysioterapeut - deppade jag lite ihop.

Behandling med nålar är verkligen inget att leka med.
Spontanskrik, snordroppande genom britsens ansiktshål ned på golvet och en jävla massa vevande.
Jorå, då vet man att man lever.

Och efter en sådan behandling blir jag toktrött.
Och deppig.
Fick liksom träningsförbud avseende att belasta axlarna och övre delen av ryggen.
Så, jag vilade från träning hela dagen. Fokuserade på att jobba på med företagsgrejer = kuuuuul!

Sedan bestämde jag mig för att dra ned till Dansverkstan och dansa för energiknippet Linda Hemrell.
Jag behövde röra på mig och jag behövde få in lite energi.

Och jädrar i min låda!
Nog sjutton fick jag energi allt - både via dansen, Latin Aerobics, instruktören och hela atmosfären.
Och så fick jag tokmånga mysiga kramar - och bus - av min fina vän Daniella ♡.

Tänk att det mesta går att vända till någonting positivt. Bara man vill så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar