Summa sidvisningar

onsdag 18 februari 2015

Bråda dagar.

Hektiska dagar.
Stressiga dagar.
Bökiga dagar.

Och skitroliga dagar.
De liksom bara flyger iväg.

Logotype.
Visitkort.
Bokföring.
Hemsida.
Avtal.

...ja, ni fattar.

Jag är på "G".

Och det är galet spännande. Och lika galet nervöst. Och minst lika galet kul.

Sedan vet jag med mig att jag har en tendens att springa föööör fort. Just för att det är så himlans kul.

Då gäller det att ha en bra strategi.
En strategi som bromsar mig lite, samtidigt som jag behöver en strategi för att fylla på med bra energi när jag är på väg att jaga upp mig.

Styrketräning såklart. Och yoga. Och boxning.
Men det hade ni redan gissat.

Men så finns det en annan grej som tar ned mig på jorden. Som både lugnar och ger energi.

Charlie ♡.

Att gå ut på vovveprommis gör så gott.
Då pratar jag med Charlie, om företagsgrejer och träningsupplägg, och han viftar glatt på svansen.

Eller krypa ned i sängen och bara känna värmen och tilliten.

Kärlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar