Summa sidvisningar

onsdag 14 mars 2012

Trött.

Onsdag brukar betyda dubbeldejt på Apalby Friskcenter.

Svettdejt.

Pilates hjärta Crossfit = SANT.

Men ikväll blev det OSANT.

Kände mig lite energifattig, lite som om jag dränerats på energi under eftermiddagen.
Och då menar jag inte bara vanlig eftermiddags-koma.

Väl incheckad på Apalby tog jag träningsbiljett både till Pilates och Crossfit - utifall att liksom.

Men nej.

Mycket kan jag göra på ren vilja. Lite jävlars anamma typ.

Men idag ville viljan någon annanstans, närmare bestämt hem.

Skön känsla att våga bestämma över sig själv.

 

2 kommentarer:

  1. bra gjort maria!!!
    toppbetyg från mej!
    ta hand om dej!
    kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det fantastiskt vad människan kan utvecklas - jag lär mig något nytt om mig själv varje dag och det känns underbart och starkt. Tack Angelica!

      Radera