Summa sidvisningar

onsdag 21 mars 2012

Nervöst.

Har både längtat och fasat för denna dag.

 

Vägning.
Vägning och kostgenomgång hos Angelica-PT.

Allt möjligt har farit runt i huvudet - jag har gått upp i vikt, jag har ökat i fettprocent, jag har fått mer muffinsfluff...ja, ni fattar själva.

Idag skulle jag dessutom, som en bonus, få reda på min fysiska ålder - aaaaaaaaaaaahhh!

Är jag 44 eller 57 år?

Lite darrig och spänd kliver jag på Angelicas kommando upp på Tanita-vågen - inte titta säger Angelica - och försöker andas lugnt och fint.

Plötsligt hör jag hur Angelica, som befinner sig nere på golvet, vid mina fötter typ, börjar prata...
"Det här är ju fantastiskt!" "Underbart!" "Jag har ju sett att det hänt en hel del, men detta är ju heeeelt fantastiskt."

Jag är trettiotre - 33 - år. 
FATTA!
Jag har gått ned tre - 3 - kilo sedan i slutet på januari.
FATTA!
Jag har sänkt mitt kroppsfett med en - 1 - hel procent.
FATTA!

Och jag har inte tappat muskelmassa - FATTA.

Behöver jag säga att jag kastade mig om halsen på Angelica och liksom studsade upp och ned?

Jag tror jag typ strålade under hela pilatespasset :-)

1 kommentar:

  1. Ja Maria du strålade på passet, och du ska nu bara landa i att det du gör och är är det som är bäst för dej. Du börjar lära dej din kropp utan och innan, och kan likt en duktig mekaniker nu serva den på bästa sätt! Alla som säger något annat är bara avundsjuka på din målmedvetenhet. Keep Going Girl! Ses imorgon!
    kram!

    SvaraRadera