Summa sidvisningar

onsdag 11 maj 2011

Val...

Får man känna sig lite sorgsen så här på kvällskvisten...?

Så klart att man får.


Jag är oerhört tacksam över att jag har min fina härligt kärleksfulla familj!
Jag är också ödmjukt tacksam över mina underbart fina vänner!
Att vara frisk är underbart!
Tak över huvudet har jag också!

Men...

Jag känner mig också oerhört ledsen, uppgiven, besviken, arg...
Jag känner mig bortvald, åtsidosatt...


Så, hur väljer jag att gå vidare, hur väljer jag att leva mitt Liv?
Väljer jag ilska, argsinthet, att vara ledsen...?

- NEJ -

Jag väljer att torka mina tårar, jag snyter mig ordentligt och försöker tänka om.

Jag vägrar känna mig vingklippt och väljer därför Glädje.

1 kommentar:

  1. starkt!
    att gråta är skönt & befriande, det kan till och med ge enormt med kraft och styrka...
    ta hand om dej; motgång föder framgång.
    varm sommarkram!

    SvaraRadera